#1 Skrevet April 1, 2007 Siden det er palmehelga og påsken står å stanger i døra regner jeg med at det er mange som er reist bort i fineværet? Anyway, det er 1. søndag i måneden så er det steming for pizza eller skal vi ta det igjen om 2 uker den 15. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 Jeg er klar både i dag og den 15:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 15. hørest MYE bedre ut... (siden jeg ikke kommer hjem før 10.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 vi tar det ikke i dag.. tar det neste helg?... blir så langt å strekke seg heeeeilt fra afterski på oppdal å til peppes i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 Samme ka tid du legge de til for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 Ser ut til at det blei dårlig med pizza i dag ja så da tar vi det den 15. (siden neste helg er påske liksom Espen;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...