#1 Skrevet April 1, 2007 Original highline, kun med BSR chip, eff. anlegg og JR luftfilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 19" Welin 504 Senket 50\30 Rieger frontleppe Rieger hekkspoiler Rieger bakrutesenker Øyelokk Blei rimelig fornøyd. Men synes han fortsatt er for høy bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 ..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 Sprek bil ja ! Men hvorfor ligger den under Karosseri, Styling og Bilpleie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 Fin og sprek bil. Men kan jeg be om et bilde i ren profil? Slik at senken blir godt illustrert? Jeg driver og skal senke min ser du. 60/40 kanskje. Har du byttet dempere og? Hvilket merke er senken? Hvilken bredde er det på dekk og felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 Fin og sprek bil. Men kan jeg be om et bilde i ren profil? Slik at senken blir godt illustrert? Jeg driver og skal senke min ser du. 60/40 kanskje. Har du byttet dempere og? Hvilket merke er senken? Hvilken bredde er det på dekk og felg? Cobra senkefjærer 8.5x19 ET35 felger 235\35\19 Sumitomo dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 Sprek bil ja ! Men hvorfor ligger den under Karosseri, Styling og Bilpleie ? Hadde tenkt å lagt den ut i VW prosjekter tråden, men kunne ikke finne den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2007 Cobra senkefjærer 8.5x19 ET35 felger 235\35\19 Sumitomo dekk. Ikke byttet dempere altså? hmm. ok. har du problem med subbing?Masekoppen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2007 Ikke byttet dempere altså? hmm. ok. har du problem med subbing?Masekoppen jeg Ikke byttet dempere. Ingen subbing, fungerer veldi bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...