#1 Skrevet April 1, 2007 Som man ser så mangler jeg litt bremselys og ser at Biltema har denne typen i 1,2W og 3W og 5W.. Noen som vet hva det er jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 I familiealbumet står det: W5/1,2-12V2,3W om det gjør deg noe klokere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 Ble ikke akkurat klokere nei.. Ser ut som det skal være 2,3W hvis ikke jeg tar helt feil.. Får vel kjøre innom Møller og betale 16 kr. pr. pære.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 kan jo alltids måle motstanden i en som virker og regne ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2007 Var hos Møller og kjøpte 10 pærer i går, og de er riktig nok 2,3W så disse går ikke an å kjøpe på Biltema så klart Koster "kun" 169,- inkl. medlemsrabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...