Anbefalte innlegg

som teksten sier golf 2 prosjekt AKA korset riders (lokal humor)

 

Har en kamerat som holder på å pusse opp igjen et "vrak" av en golf 2 å i den annledning.....

 

Tips til styling, senking og lakk mottas med stor takk

 

(bilder er heller ikke dumt å få)

 

http://xistenzz.burnpad.com/golfprosjekt/

 

bilder av bilen...... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe i denne retningen hadde ikke vært dumt;)

golf2_442.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilken stil som skal kjøres. Litt old school look skader jo aldri:

 

19.jpg

 

32.jpg

 

7.jpg

 

12.jpg

 

16-VT.jpg

 

16.jpg

 

En av mine favoritter:

 

78.jpg

 

Golf-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville prøvd noe nytt hvis jeg hadde hatt et slikt prosjekt. Golf2 med 90fangere/dører, 2lykters grill osv er ikke akkurat et sjeldent syn på gata, den minimalistiske Old School looken er ok den, trenger vel litt hår på b.... for å kjøre slik, men det ser fett ut bevares!

 

90fangere uten hull til blinklys, tåkelys(Smoothet), Jetta front(Klarglass lykter til Jetta er nå kommet), speil fra en eller annen Vw, blanke felger og senking er vel det som skal til for å gjøre noe annerledes.

 

Bare det ikke blir Rs fanger, M3 sideskjørt og M3/Cup speil så går det meste helt klarrt ann!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvis noen er dreven på sveising kan man bruke deler fra helt andre biler og tilpasse det. Unikt! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postet lengere opp også ser jeg men dette er etter min mening hvordan den ultimate G2 ser ut.

gti_meet_06030034[2].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit hva slags front som sitter på den bilen på bildet over ? ser ut som corrado lykter spør du meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Størdal

noen som veit hva slags front som sitter på den bilen på bildet over ? ser ut som corrado lykter spør du meg..

 

redigert/endret what so evah ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallye fronten har linselykter, det har ikke den på bildet. Det er en Corradofront, man får slike sett til Golf 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corradolykter i en Rallye emblemfri grill er det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp en gammel tråd her istedenfor å lage en ny.

 

Noen som vet hvor store corradolyktene er i forhold til rallyelyktene? Passer det rett inn eller trengs det mye modding?

 

Er vel kun lyktefestene som trenger modding hvis rallyelyktene og corradolyktene er like store.

 

Det er en Corradofront, man får slike sett til Golf 2.

 

Hvor får du disse settene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke størrelses forskjell en,:confused: men veit de solgte kit for ombygging på eiker motorshop en gang på 90 tallet... kansje det er mulig å oppdrive ennå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis lyktene er like store eller tilnærmet like store vil det jo gå fint å bruke rallye grill og feks. jetta frontplate med litt modding?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.