#1 Skrevet April 1, 2007 Hei. Er igang med bilen nå til og bygge om til B4 front. Så skulle jeg til og montere ny frontseksjon og da møtte jeg på noe rart med T- stykket. Den stiker jo vakent langt ned i midten? Har jeg fått feil T-stykke fra nbs eller er det noe annet som skal gjøres? Delen stemmer jo med avbildet på sidene demmes. hva som må gjøres mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 Ser ut på meg som du har fått feil T-stykke, jeg mener fronten skal være identisk på B3 & B4 med tanke på festepunkter... Det lignet ikke mye på det gamle heller? PS; Selger du den lista under lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 Ser ut på meg som du har fått feil T-stykke, jeg mener fronten skal være identisk på B3 & B4 med tanke på festepunkter... Det lignet ikke mye på det gamle heller? PS; Selger du den lista under lyktene? Altså, alt av skruehull på toppdelen av T-stykket stemmer. Det er bare armen lissom til T-stykket som er for lang... Lista under lyktene ja, har den liggende. Kommer til og legge ut en liste over alt som skal selges iløpet av kvelden tenker jeg. men, /bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 Etter litt titting så så jeg at under denne plast braketten som sitter på T-stykket sitt bein, under den er skruehullet for feste til tverrbjelka som går over. Så da ere bare full fart me vinkelslipern og kappe av all overflødig stål og forsette arbeidet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 Det T-stykket er riktig det. Du må bare bruke vinkelsliperen og kutte til rett lengde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 Har utført samme jobben selv, er bare å kappe i vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 Flere bilder og problemer underveis? Skal utføre dette selv snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2007 Flere bilder og problemer underveis? Skal utføre dette selv snart.. tja... du må passe på og ikke skru panserpopperene for langt inn på det nye panseret: flau : Jeg klarte selfølgelig og skru så det ble liten bulk: bh : Men lakkeren fikser det tenker jeg.... Menne tror jeg må ha B4 innerskjermer? Noen som kan svare på det? Syntes de ble litt små de til B3 skjermene:p Ellers nå så er da forskjermer og panser montert. Rs2 replica fangeren blir startet og tilpasse til helgen tenker jeg... Har ikke hatt tid ipåsken fordi jeg har ribbet båten for den skal til lakkering: dum : Fikser fler bilder når motstand kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2007 tja... du må passe på og ikke skru panserpopperene for langt inn på det nye panseret: flau : Jeg klarte selfølgelig og skru så det ble liten bulk: bh : Men lakkeren fikser det tenker jeg.... Menne tror jeg må ha B4 innerskjermer? Noen som kan svare på det? Syntes de ble litt små de til B3 skjermene:p Ellers nå så er da forskjermer og panser montert. Rs2 replica fangeren blir startet og tilpasse til helgen tenker jeg... Har ikke hatt tid ipåsken fordi jeg har ribbet båten for den skal til lakkering: dum : Fikser fler bilder når motstand kommer! Alle jeg har hørt som har byttet fra b3->b4 har byttet innerskjermer ja. De koster vel ikke all verdens på møller. Hvordan ble hjulet plassert i hjulbuen da du byttet skjermer? Ble det mye forsyvning foran\bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2007 Alle jeg har hørt som har byttet fra b3->b4 har byttet innerskjermer ja. De koster vel ikke all verdens på møller. Hvordan ble hjulet plassert i hjulbuen da du byttet skjermer? Ble det mye forsyvning foran\bak? Etter de vinterhjula som er 15" med lastebilgummi ser det ikke galt ut:p Men får 17" sommer nå som jeg venter på fra Belgia iløpet av denne uken eller starten av neste. Lettere og se da.. Hmm.. .Da må jeg skaffe meg innerskjermer også da gitt... Men, nå ere ut og skru. Starte på tilpassing av fangeren nå ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...