Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har fått litt pulserende ladetrykk i nedre registeret på min A4 1,8tq

Pulerer fra den begynner å lade på ca 1600 rpm og forsvinner når 3000 rpm paseres. Kjenner trykket blir borte og kommer igjen med ca 5 skunders mellomrom.

 

Info om motor: Orginal motor med oettinger chip, kn filter, N75J ventil, TT225 resirk ventil, Samco slanger og Feritta eksos fra turbo med racekat.

 

Problemet kom hovedsaklig etter montering av frontrør med racekat.

Bilen lader nå tidligere og har startet med mer markant pulseringen som kommer ofte. Fungerer fint over 3000 rpm.

 

Noen som har noen ide om problemet? LMM, Lamda o.l?

 

Mvh Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min a3 med chipp pulserer også, men her kommer det kunn i 4 og 5 gear over 3000 omr.

irriterende......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville tatt diagnose og tatt det derifra, men n75 er vel kanskje den sikreste kilda til feil der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville tatt diagnose og tatt det derifra, men n75 er vel kanskje den sikreste kilda til feil der...

 

Er ganske sikker på at N75 kødder med deg ja,prøv med den org C ventilen hvis du har den. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.