#1 Skrevet April 1, 2007 DekkogFelg skal absolutt selge meg Toyo dekk. De er fast bestemt på at dette er det beste dekket, noen som har efaring med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2007 Jeg har kjørt på Toyo Proxes å kan absolutt gå god for de,støyer lite å har bra kjøre egenskaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2007 kjørt på 2 forskjellige toyo-dekk og virker som et rimelig bra dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2007 Jeg og hiver inn ett pluss.. beit fra seg på banen, både på vått og tørt henger de bra.. Har hørt noen som sier de slites fort, men det synes ikke jeg det virker som, selv med banekjøring.. Dette er vel proxes T1R mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2007 Sportec i sveits sier at med dems hjuloppsett er i allefal Toyo å anbefalle.. har kun kjørt disse toyo slicksa selv.. men da kun på bane så det kan ikke sammenlignes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2007 Har kjørt en sesong på Toyo Proxies i 235/35-19 og må si jeg er kjempefornøyd med bare kjøreegenskaper på både tørr og våt vei, samt dekkstøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2007 Har kjørt Toyo Proxes. Bra dekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2007 Har kjørt Toyo Proxes. Bra dekk! Me too! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2007 I tilfelle du enda ikke er overbevist, så er dette dekk som kan anbefales. Kjører selv med Toyo Proxes T1-R i 225/40-14, og de støyer lite, henger på bra både på våt og tørr asfalt, samt at de sporer lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2007 Høres veldig bra ut. Ikke en eneste negativ post. Takk, da blir det Toyo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2007 Har også positiv erfaring med Toyo Proxes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2007 Ifølge Reifentest i Tyskland er Toyo Proxes T1-R et av de beste , om ikke det beste dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 2, 2007 Har selv kjørt Toyo Proxes 2 sesonger, greit nok! Men fant idag ut at det ikke kan måle seg med asfaltkjøring mot Vredestein Sessanta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...