Anbefalte innlegg

Driver og vurderer og bytte ut stoff setene mine i bilen min med noen i svart skinn nå. Og ser det ligger RS4 og RS6 seter til salgs ute på nett. Hva er forskjellen på disse setene(bortsett fra logo)?

 

Hva er en fornuftig pris og gi for to stykk framstoler og baksete hvis setene er i god stand??

 

Er det noen som har bilder som viser forskjellen hadde dette vært fint:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er noe bredere understell i RS6-stolene, og at selve stolene er fysisk bredere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du nøyer deg med "vanlig" Recaro, altså at det ikke står RS på dem, må du nok regne med en pris mellom 20 og 30 et sted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du nøyer deg med "vanlig" Recaro, altså at det ikke står RS på dem, må du nok regne med en pris mellom 20 og 30 et sted...

 

gjelder den prisen for brukte seter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk i hvert fall en ca. pris FRA 18-20K til min A6 4B. Seter fra en S6 4B. Er ganske sikker på at de var brukt, ja. Men hør med Lars-Ola Larsson her på forumet, han vet ca. priser på slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.