#1 Skrevet April 1, 2007 Er det noen som har prøvd det? Er på jakt etter noe som er bra, prata med noen folie firmaer å det di hadde var vist bra print, vil ha noe som ser ut som ekte karbon. Må også være litt størrelse på filmen ca 2X1.5m tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2007 Er det noen som har prøvd det? Er på jakt etter noe som er bra, prata med noen folie firmaer å det di hadde var vist bra print, vil ha noe som ser ut som ekte karbon. Må også være litt størrelse på filmen ca 2X1.5m tenker jeg. http://www.foliatec.de/shu_cms/service/de/service.php?kid=261&oka=|152|201|261| Denne ser iallefall ganske så bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 noen som vet hvordan dette er å legge på? tenkte på til listene i dørene + dashbordet mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2007 Send delene dine til Carmelon.com Han bruker veldig bra film og gjer eit fantastisk perfekt arbeid.. Tør nesten satse sjela på att du blir fornøgd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...