#1 Skrevet April 2, 2007 Såg Norsk bildelesenter passaten på shell'n i knarvik i helgen, lurte egentlig bare på om noen visste om det var noen her ute som eide den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2007 Renate som kjører den, bor vel i Os-traktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2007 min søster som kjører den. bor i os ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2007 okok var 2 karer som kjørte den lørdagen. Han ene kom med en grei kommentar til en kar som stod å såg litt på bilen: Slutt å sikle å tørk opp siklet hehe, slutt å kjør sånn bil om man ikke liker å bli sett på da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 men fet er den;) gjort noe med motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2007 ja . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2007 ja . Det var virkelig et utfyllende svar på spørsmålet hans:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 Motoren skal være god for 240.... MEN det er nok ikke det i den per dags dato nei. Vil tippe det er rundt 200 sånn som den er nå. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2007 okeyokey takker for svar thomas du når det gjelder de skiltholderene som eg har sagt at eg skal hente 2 ganger nå så har eg ikke bil så har ikke komt meg på noen av treffene. men det er vell flere igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2007 Såg den NBS Passaten sto parkert utafor Thon Hotell Bergen Brygge torsdagen... Grisefeit bil! Kva er prisen på noko sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2007 Hun lufter vel den passaten ganske mye over alt... fin å se til, skjønner at folk sikler... roar: som bilen slik den er nå eller kittet og sånn i seg selv?? ( skal bygge om min sånn nå også...) Mener hun gav ca 250 eller noe sånt for den, om jeg ikke er helt på viddene... kittet koster rundt ¨25 flak hos quality autoimport as, men er mye tid med arbeid, om den motoren som står i er vel ikke helt orginal og litt sånn, så det og koster litt... Så er vel kanskje ikke det billigste å gjøre med en bil, men fy faen det er verdt det synes jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...