#1 Skrevet April 2, 2007 Det har blitt diskutert nok av ganger før og konklusjonen er at dette ikke går... MEN, jeg hadde liggende noen S2 calippere og disse passet bolt on på mine urquattro fjærbein med orginal skive, venter bare på klosser som kommer i morgen, så da vet jeg konkret om det går eller ei, men ser slik ut. -Om disse passer, skal ikke i teorien Rs2 calippere+braketter også passe på da, i kombinasjon med S6/A8 skiver? Om ikke, hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Det gikk no iallfall greit å kjøre med S2 calippere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2007 calipere passer nok, men blir verre med skiver.. urq har langt mindre innpress på skivene en s2(ivertfall min ur) men tror jeg har målt meg frem til at allroad skiver skal kunne gå å få på..321x30 disse ser ut til å ha mindre innpress(har ikke prøvd det) så vet jo ikke.. men er det jeg har tenkt prøve meg på etterhvert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 Jeg brukte orginal urq skivene, passet nesten da;) Eneste jeg trengte var å legge to tynne skiver imellom calipper og festeører for å få den til å bygge lenger innover... Kniper endel bedre med 2 stempel istedet for 1 da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2007 er fjærbeina like på type 85(tenker da både fremhjulstrekk og quattro) og ur da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2007 Jeg brukte orginal urq skivene, passet nesten da;) Eneste jeg trengte var å legge to tynne skiver imellom calipper og festeører for å få den til å bygge lenger innover... Kniper endel bedre med 2 stempel istedet for 1 da;) ja kalipere passer sikkert med org urq skiver! men s6 skiver som du snakker om over her å bruke(sammen med rs2 kaliper og brakett som mange bruker på s2) skivene vil ikke passe pga innpresset er alt for stor og vil ta i fjørbeinet. dette gjelder ivertfall på mine urq fjørbein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2007 Spacer bak skiven da;) Finns vel et hav av store skiver i 5x112 så må vel være noe som har tilnærmet riktig impress.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2007 jada.. har vært inne på tanken med spacer bak skiven.... men etter å ha sett tegninger med mål av audi alroad skive 321x30 mm...mener jeg denne skal passe... brakett til kaliper må jo lages uansett..men det kommer i fase 2 av bygginga for min del.. nå må jeg først få den ferdig å få prøvd sjiiten;) ser jo bra ut det du gjorde der da! sikkert en del bedre klem i s2 kaliper... men med samme skiva blir du jo ikke kvitt noe mer varme da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2007 Jau, du får gi en lyd når evt har tenkt på å forske noe mer på dette, jeg er iallfall klar til å få trykket opp noen sett med braketter... Men må vel finnes noe lurt av braketter allerede, da avstanden på caliperhulla er like som på Golf/passat/corrado etc med 280skiver, dvs at cupra calipere skal gå på, osv, men er jo et dilemma at man ikke finner skive med riktig impress da, e det bare Audi og mercedes som har 5x112 og muligheten til å bruke store skiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...