#1 Skrevet April 2, 2007 Nå skal sommerfelga på, men jeg fikk ikke med bolter når jeg kjøpte felga. Kjøpte de av privatperson og nå er han i Molde og jeg vil ha på felgene nå! Så derfor lurte jeg på om noen vet åssen type bolter jeg skal ha? Felgene er Momo Corse. Tenkte jeg skulle kjøpe meg bolter på biltema, er kvaltitet på dem noe særlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2007 er ikke sikkert boltene på biltema er lange nok,du må se på felgene hvilken type kon det er før du stikker å handler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2007 er ikke sikkert boltene på biltema er lange nok,du må se på felgene hvilken type kon det er før du stikker å handler. Hva er kon for no a? Ser på biltema at kon'en på de boltene er 60 eller kulformad/rund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2007 se på hullene i felgen der boltene skal gå igjennom om denne er skrå eller rund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 se på hullene i felgen der boltene skal gå igjennom om denne er skrå eller rund Så det er altså vinkelen på bolthode mot felgen? Eller no sånt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 stemmer det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2007 Nå skal sommerfelga på, men jeg fikk ikke med bolter når jeg kjøpte felga. Kjøpte de av privatperson og nå er han i Molde og jeg vil ha på felgene nå!Så derfor lurte jeg på om noen vet åssen type bolter jeg skal ha? Felgene er Momo Corse. Tenkte jeg skulle kjøpe meg bolter på biltema, er kvaltitet på dem noe særlig? De felgene skal ha 60 grader kon, ikke rundkon. Har bolter hos Johs Bjerke i Østensjøveien 42. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2007 De felgene skal ha 60 grader kon, ikke rundkon. Har bolter hos Johs Bjerke i Østensjøveien 42. Er også det de selger på biltema. Men regner at det ikke blir kjøpt bolter hos biltema. Kan aldri helt vite åssen tilstanden på varene der er. Men takk for tipset, det skal bli fulgt opp i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2007 Legg ut bilde når felga er på da Har kjørt med Cors´a i et par uker nå.. Er ikke så mange som har de enda gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...