#1 Skrevet April 2, 2007 Har nettopp skiftet en lekk servopumpe, og alt har gått ganske greit, bortsett fra at det lekker litt servoolje enda. Men nå når jeg skulle ut å kjøre, var plutselig bremsekraftforsterkeren borte, og den røde varsellampen for bremsene blinket. Jeg tok meg en liten tur, og da ble plutselig alt bra igjen... Noen som har noen ideer eller. Blir gal av dette! Er forøvrig en -95 S6 2.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 Bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Prøvde en tur i går, og alt virket bra. Så jeg stoppet, skrudde av motoren, pumpet bremsen til den ble hard, og startet igjen. Da kom det fine blinkende røde lyset opp igjen, og bremsepedalen var stein hard, og nesten ingen bremseeffekt! Kjørte forsiktig i omtrent en mil, så ble alt normalt igjen. Setter stor pris på all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 Er det virkelig ingen som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 Det tok nesten en uke før mitt servosystem ble seg selv igjen, selv om jeg bare byttet skruen med kryss-sporet.. Høres ut som du sliter litt med å bygge trykk grunnet luft i systemet, prøv å lufte trykksystemet grundig noen ganger. Mener det er en how-to på http://www.sjmautotechnik.com Pumpa klarer i hvertfall ikke å holde trykket på topp på tomgang hvis jeg 'pedaler' frenetisk når jeg står stille, da tennes lampa til slutt. Dette er normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...