#1 Skrevet April 2, 2007 Noen ideer på best pris etc? Innpress 40.. boltsikrel 5*112 (strl: 345mm*30mm) Behøver ikke vøre a8/s8 skiver naturligvis bare dem har kriteriene som er skrevet. Linker mottas med takk! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2007 På Egay/Ebay selges slike i bøtter og spann.........Zimmermann tror e produsenten heter. Hadde Zimmermann borra og slissa skiver på Jettaen min. Funka godt de sammen med EBC Greenstuff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2007 blir litt ot nå...men ikke helt:) må vel bli dyr frakt?... er jo ganske tunge deler da... så det var sett med slissa skiver foran (s6) for 165 dollar.. er jo grisebillig..men kommer jo som sagt an på frakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2007 Noen flere tips.. Kanskje med link? Helst i "nærheten" så jeg slipper å betale i bøtter å spann for frakt! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 NBS selger/solgte Zimmermann skiver for en stund tilbake..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 Ingen flere tips på borra bremseskiver? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2007 Jeg har Black Diamond kombiskiver og Ferodo klosser på 90'n. Funker veldig bra det. Vet ikke om de har i den dimensjonen du er ute etter da, men. Disse får du hos Kollevold på Lier. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 Har du prøvd hos gamle B4U folka på Alnabru? http://www.Brakes.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...