#1 Skrevet Juli 20, 2004 Har en kompis med en 2000 passat. (som faktisk ikke er medlem..?!?!?!) Er på utkikk etter en kromet grill med VW emblem.. Noen som vet hvor det er å få tak i? Fant ikke på NBS.. Burde kanskje fått han til å bli medlem.. Noen vervepremie her eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Kristoffer Holth Har en kompis med en 2000 passat. (som faktisk ikke er medlem..?!?!?!) Er på utkikk etter en kromet grill med VW emblem.. Noen som vet hvor det er å få tak i? Fant ikke på NBS.. Burde kanskje fått han til å bli medlem.. Noen vervepremie her eller?? Skiltplate, medlemsmerker og gleden av å være med i Norges beste bilklubb....Det må da være premie nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2004 Får så mye tips og råd på dette forumet at jeg glemmer helt å sjekke det jeg lurer på selv. Fant det her: http://www.streetdesign.no/?go=vis&prod=4243 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Skiltplate, medlemsmerker og gleden av å være med i Norges beste bilklubb....Det må da være premie nok... He he. Jeg vet. Bare kødda jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...