"Dum som et brød"-spørsmål..men må spørre alikevel.

Anbefalte innlegg

Hva mener du med OT...???: klø :
Offtopic:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offtopic:)

 

I don`t understand.

 

Forresten så er Mekonomen dyrere enn Møller originalt, eller så er prisene på internett feil. Jeg kjøpte drivknute på Møller for 1700 kroner, og på Mekonomen i Porsgrunn skal de ha 2200. Er det noe mening i dette da?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I don`t understand.

 

Forresten så er Mekonomen dyrere enn Møller originalt, eller så er prisene på internett feil. Jeg kjøpte drivknute på Møller for 1700 kroner, og på Mekonomen i Porsgrunn skal de ha 2200. Er det noe mening i dette da?: klø :

Topic = Overskrift

 

Når man skriver noe i en tråd som ikke har noe med overskriften å gjøre, kaller man det for "offtopic". You see, boy?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topic = Overskrift

 

Når man skriver noe i en tråd som ikke har noe med overskriften å gjøre, kaller man det for "offtopic". You see, boy?:)

 

YES!!!: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som en oppsummering av denne tråden vil jeg si at det ble litt morsomt, men jeg fikk svar på spørsmålet mitt, og føler meg klokere..

 

Takk forlkens: rock :

 

Mange små skritt blir...eller n oe: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som en oppsummering av denne tråden vil jeg si at det ble litt morsomt, men jeg fikk svar på spørsmålet mitt, og føler meg klokere..

 

Takk forlkens: rock :

 

Mange små skritt blir...eller n oe: klø :

Ting er aldri så dumt at det ikke er godt for noe :P

 

Forumet er jo her, så bruk det til dine spørsmål. Alle har jo noe å bidra med her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :

I don`t understand.

 

Forresten så er Mekonomen dyrere enn Møller originalt, eller så er prisene på internett feil. Jeg kjøpte drivknute på Møller for 1700 kroner, og på Mekonomen i Porsgrunn skal de ha 2200. Er det noe mening i dette da?: klø :

 

se på dette dere!!: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange plasser dem gjør dette gratis, man betale kun for olje og filter..... var i hvertfall slik før noen plasser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel fått med deg at det er innsatsfilter på 2,5 TDI? så den skrutrekker metoden som er nevt over her, er vel ikke det lureste. og dessuten så sitter oljefiltret på toppen av motoren under dekslet. det skal være en stor sekskantskrue på et på et plastlokk.

 

oljefilter.jpg

 

 

 

Skal du bytte olje, så ikke bytt til longlife olje. Hvis du skal handle på mekonomen, s vil jeg anbefale deg å kjøpe castrol edge sport olja. Er veldig godt fornøyd med denne selv. Dette er da IKKE longlife olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handla den helsyntetiske Castrol olja, men ikke den sportsolja til 150 kroner literen, men den midterste. Bra den vel, eller er jeg for gjerrig?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er sikkert bra nok den. kjøpte du filter også eller? lønner seg å bytte det også i samme slengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet filter også ja. Det ble utført oljeservice for 3000 kilometer siden, men de hadde på Shell Helix olje, og det har jeg forstått fra forumet her at er en bannlyst olje. Byttet derfor selv til Castrol helsyntetisk...

 

Smart trekk...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.