Stavanger: Golf V R32 på Madlaveien?

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne? Skal ikke påstå 100% at det var en R32 men er 99,9% sikker. Var mørkt men tror den var svart, var på vei mot byen. Noen andre som har sett denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han bor rett øve veien her, så e korrekt det ja=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går forøvrig på finske skilter:)

Bøsen bil ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert denne dere tenker på.. Fin bil: vinke :

r32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den idag ja, stod ved siddishallen i dag morges 0730... Lurer på om den kan være en av Oilers-finnene sin? Nydelig bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den idag ja, stod ved siddishallen i dag morges 0730... Lurer på om den kan være en av Oilers-finnene sin? Nydelig bil!

 

Kan bekrfta at det e ein av oilers finnane ja,han bor som sagt rett øve veien her å han gjer jernet av å te sånn at me kan hørra lyden: rock :

 

hehe heilt rått

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har bilen forlatt distriktet og returnert til sitt hjemland.

Eieren va kjempe gira på å møte opp på lokallags møte, men desverre var Stavanger oppholdet over før dette kom.

 

 

Fekk knipsa litt bilder med mobilen og tatt et filmklipp eg må finna ut kossen eg får lagt ut.

Fekk åg testa bilen ein liten tur før avreise, litt av en opplevelse. Synd norske avgifter ødelegger for å realisere slike biler til oss dødlige.

DSC00145.jpg

DSC00143.jpg

DSC00139.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen møtte jeg i Sandefjord idag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.