#1 Skrevet April 2, 2007 tenkte eg skulle kjøpa meg noko fancy slange kobleinger og slanger fra statene men ser dei er an-2 til an-20. så spm mitt er. kva er det i mm.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2007 Sjekk earls sin hjemme side, der står det litt..Er basert på tomme systemet. Sjekk også http://www.summitracing.com Hva skal du ha slags slanger? Etter det jeg har erfart er dette det vanligste: -4 Olje tur turbo -6 Fuel tur/retur -10 Olje retur fra turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2007 går i 16 deler av en tomme, dvs -16 = 1" og -8 = 1/2" ellers så er det en fin kalkulator på http://www.tdiclub.com/misc/conversions.html m du har behov for andre konveringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2007 fant ikkje så mykje info om det eg. kva an er 8mm og kva er 10mm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 Vil anta at AN-5 er rundt 8mm og AN-7 er rundt 10mm.. Har og en misstanke om at AN og JIC er det samme, 37grader kon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 AN og JIC går omverandre å holder tett som bare det, så de er nok like. Bare i bilverdenen de blir kalt AN- sikkert. Samme som vi kaller JIC 4, JIC 6 JIC 8 osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2007 AN og JIC går omverandre å holder tett som bare det, så de er nok like. Bare i bilverdenen de blir kalt AN- sikkert. Samme som vi kaller JIC 4, JIC 6 JIC 8 osv... Er nok ikke bilverden som har funnet opp dette heller desverre. Det er militæret i USA som har satt denne standaren derav AN (Army and Navy). AN og JIC går om hverandre da begge har 37 graders sete, men er ikke anbefalt da gjengene har forskjellig klasse, forskjellig metall og gjengeklaring. Men dette er vanligvis ikke noe problem for vår bruk De skrudde gjenbrukbare slangekoblingene er kresene på slangedimmensjon. du bør bruke slangekobling av samme merke som slangen for å være sikker på at de passer sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...