#1 Skrevet April 3, 2007 Vil bare anbefale Dekkmann nok engang for dekk,felger,senterdeksel etc. Skulle ha nye senterdeksel + Audimerker til sommerfelgene og dette var vanskelig å oppdrive i norge da felgene er utgått vare. Dekkmann ordnet noe "costum" til meg som de hadde på restlager. Da var påsken reddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Service er bra! Hvordan er prisene på felg/dekk? Spillerl også en liten rolle for meg? Har vi noen avtale med dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2007 Har også bare gode ord å si om dekkmann. Alltid kjempeservice å få der. Kristoffer: I utgangspunktet har vi vel ikke noe avtale med dem, men spør du fint så klarer dem alltids å ordne deg gode priser. Bare ta deg en tur innom og prat med dem, så finner dere sikkert ut av det. Her er oversikten over hvor vi har rabbattavtaler i Bodø. Hvor oppdatert den er vet jeg ikke, men det gir et lite inntrykk ihvertfall Ellers så kan du se HER for avtaler for hele norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 Ok, takk for svar! Akkurat snakket med Dekkmann på telefon nå, og det var en veldig service-innstilt og hyggelig type jeg snakket med . Da får man bare vente på tilbudene fra de andre jeg har bedt om pristilbud fra og se hvordan de ligger an prismessig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...