#1 Skrevet April 3, 2007 Tenkt på å space ut hjula mine 5mm, kan jeg da bruke boltene som sitter der, eller skulle jeg helst hatt lengre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Jeg har gjort det på min i allefall, men er jo enkelt å se hvor mye av bolten som stikker utenfor med spacer. Har hørt noe om at 3 gjenger bør skrues... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2007 prata med en dekk og felg forhandler her i fjor om detta, og fikk da til beskjed at kravet var at bolten skulle ta på 5 hele gjenger. Kjørte med 3gjenger på bakboltene litt i fjor og det gikk jo bra det også.. Men 5 er kanskje å annbefale:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2007 Om bolten holde det den er laget for skal den skrus inn tilsvarende diameteren. Hvorvidt dette er nødvendig er en annen sak. Mine er knapt nok skrudd inn, men det skulle gå fint i følge gutta på motorsenteret. Har kjørt en sesong slik, og jaggu hang de ikke på Vanlig kjøring går tydeligvis greit, men hva som jeg treffer en stein eller kant i veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2007 Tenkt på å space ut hjula mine 5mm, kan jeg da bruke boltene som sitter der, eller skulle jeg helst hatt lengre?? I praksis kan du bruke orig.boltene med 5mm spacer, ikke med 10mm spacer. Ikke spør meg om 6-9 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...