#1 Skrevet Juli 20, 2004 Hei, Noen kyndige vil tjene seg noen kroner i disse feriedager ? Jeg har fått levert justerbart senkesett som jeg skulle hatt hjelp med å få montert. Bilen er en RS2. .arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2004 har tilgang på løftebukk og mye verktøy. har ikke skifta senkesett på RS2, men det er vel ikke så ulikt andre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2004 Tipper det er 100% likt de fleste andre biler, uten at jeg er ekspert.. :-) Skal høre med verksted om det er andre deler som bør skiftes samtidig når jeg første har delene ute. Når har du tid ? mvh arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2004 jobber kveld noen dager. mulig jeg jobber dag slutten av uka, ellers passer det sikkert i helga. Skal den bli lav?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...