#1 Skrevet April 3, 2007 Fetter'n min lurer på å kjøpe seg -95 A6 2.8 Q Avant! Siden jeg ikke har vært så mye bort i Audi så må jeg spørre her på Forumet!! Hvordan vil det være å få på 20" felger på den, med bra senking!!?? Hvilke felgbredder vil eventuelt passe og hvilken dekkdimensjon? Og hva finnes av senkesett til den? Justerbart?? Er det noen som har bilder av en tilsvarende bil med 20" eller 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Det er ikke noe problem... 20" passer nok bra på denne, ET er jeg litt usikker på... Send en PM til forumets "altvitende" inne dekk og felg, Runar Kopperud, han har garantert et fornuftig svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2007 Disse bilene har ikke allverden av plass innover foran. Med 8,5x20 burde ikke innpresset være stort mer enn 35mm. Med 8x20 (kanskje mindre vanlig felgdim.) kan innpresset muligens være nærmere 40mm. I begge tilfeller burde dekket være 225/30-20 for å unngå subbing utover foran. Skulle jeg gått for 20'ere på denne bilen, hadde jeg vel valgt å "safe" med 225/30-20 på 8,5x20 med ET35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 ja safeing blir d ikke av mæi..blir 9x20..og justerbart fra FK..så nå er d snart på tide og senke..komemr bare ann på hvor rask dem er i tyskland og lage dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...