#1 Skrevet April 3, 2007 Har endelig fått plukket calipteren bak i små biter og skal til og sette inn den nye O-ringen og støvmansjetten. Med O-ringen ligger det en montasjeolje som ringen skal ligge i, i min 45 min. Har prøvd dette med den første, men denne O-ringen utvidet seg minimalt. Ved montasje, hoppet den ut av sporet og stempelet klyvde den i to! Snakket med en hos Bilsenteret i Bjugn og han sa at etter at O-ringen fikk ligge i stoffet, skulle den bli vid nok. Men dette er ikke tilfellet. Har lagt O-ring nr 2 på det røde stoffet nå og venter i spenning. Er det noen som har erfaring med dette og har noen nyttige tips til meg? Alle svar mottas med takk Haster, hvis ikke blir jeg vel uten bil i Påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Nå har O-ring nr 2 ligget og godgjort seg i 3 timer! Den har knappt ekspandert!! Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 Jeg hadde selvfølgelig fått feil deler Rep sett til alle andre Audier, untatt S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 Jeg hadde selvfølgelig fått feil deler Rep sett til alle andre Audier, untatt S4 Jaja.. føler med deg, og håper det ordnes om kort tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 bitte llitt ot: hvilket sett var det du kjøpte da? og hvilket er det riktige `? (pris ) skal i gang med samme selv etter påske å må prøve å skaffe meg rett sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2007 Gutta på Møller finner overhalingsett til dere. Ca Kr 200,- Om det er håndbrekket som er problemet, så få med et "tilleggsett" med en messinghylse og "simmerring", som "shimser" og tetter rundt "brekkakslingen". Mulig Mekonomen har overhalingsett og! Samtidig er det lurt å invistere i en fettype som tåler saltvann og varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 bitte llitt ot: hvilket sett var det du kjøpte da? og hvilket er det riktige `? (pris ) skal i gang med samme selv etter påske å må prøve å skaffe meg rett sett Skal få delenr når jeg endelig for det... Bilsenteret i Bjugn skal sende det til meg i morgen. Pris var vel ca 230 kr. Men husk at det er ett rep sett for caliper og ett for gliderene på caliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2007 Gutta på Møller finner overhalingsett til dere. Ca Kr 200,- Om det er håndbrekket som er problemet, så få med et "tilleggsett" med en messinghylse og "simmerring", som "shimser" og tetter rundt "brekkakslingen". Mulig Mekonomen har overhalingsett og! Samtidig er det lurt å invistere i en fettype som tåler saltvann og varme. Hvor klemmer du dette fettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2007 Rundt glidepinnene f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...