#1 Skrevet April 3, 2007 Var en tur på hytta i helga, og når jeg var på vei nedover bakkene merket jeg at det kom en klunkelud fra venstre bak på bilen når jeg kjører over middels store dumper. Dette ga seg ikke selv om jeg ble ferdig med de bratte bakkene som i tillegg hadde noen solide vaskebrett. Den klunkelyden kommer når jeg bremser ned og kjører over dumper, hva er feil? Jeg tenker med en gang ett eller annet med demperen, men det der har jeg ikke no peiling på, så hva tror dere at det er? Høres jo ikke no bra ut akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2007 Bytta til senkesett nylig?? Hadde noe lignende lyder, nedre bolt på demperen var ikke skrudd skikkelig til.. Eventuelt kan det være fjørbeinslager i topp av demperen.. Et sted å starte iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2007 har faktisk merket det samme problemt på min også tror jeg, høyreside bak, kan høres ut som noe henger litt løst? hærer det når jeg turer over litt smådumper å sånn, å når jeg bremser ned, se om jeg demonterer i morgen å tar en titt! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2007 Bytta til senkesett nylig??Hadde noe lignende lyder, nedre bolt på demperen var ikke skrudd skikkelig til.. Eventuelt kan det være fjørbeinslager i topp av demperen.. Et sted å starte iallefall.. Har ikke byttet til no senkesett nei. Er litt dårlig på å skru, men får se hva jeg får til hehe.. Tom: Hvor lenge har du hatt det sånn? Høres ut som at det er no som henger litt løst ja, bra forklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2007 Tror jeg har samme problemet selv, monterte senkesett for en uke siden. Lyden har kommet etter det, er som dere nevner når jeg bremser eller kjører over dumper... Skal titte på det så fort det er påskefri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2007 hadde slik på min 4'er golf.. venstre bak det også faktisk:) da var det feste oppe som var gåen slik at demperen gjikk gjennom og slo rett i innerskjermen.. er meget lett å ta av demperen å sjekke dette.. kun to skruer i toppen av demperen, kommer til om du skrur av venstre bakhjul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2007 hadde slik på min 4'er golf.. venstre bak det også faktisk:) da var det feste oppe som var gåen slik at demperen gjikk gjennom og slo rett i innerskjermen.. er meget lett å ta av demperen å sjekke dette.. kun to skruer i toppen av demperen, kommer til om du skrur av venstre bakhjul:) Takk for tips, blir gjort i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2007 Denne her ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2007 jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2007 Husk også å sjekke bolten nede som fester demperen.. Kan også være den som rett og slett er løs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...