Ønsker å låne S2 fjærbein!

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, ønsker å låne/leie evt kjøpe S2 fjærbein. Dempere og fjærer har jeg selv. Trenger dette kun noen dager for å vise bilen og få den gjennom EU kontrollen. Har coilovere på i dag, men fikk anmerkning siden dette ikke står oppført i vognkortet. Ringte "tilsynet" i dag og der var det ikke ledig time før i slutten av juni: eek : Da setter jeg heller på originale fjærbein slik at jeg får den godkjent, så kan jeg vente med å vise bilen med coilovere til det passer meg og ikke gutta på "tilsynet" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestill time for godkjenning av senkesett hos biltillsynet og send dem dereter en mail og fortellnår du har fått time til godkjenning så får du utsettelse av eu kontrollen så slipper du all jobben med skifte av fjærbein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke noen fjærbein til deg men finnes det ikke andre Biltilsyn i nærheten du kan få time hos da ?? Et biltilsyn er jo et biltilsyn skulle man tro : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en ledig time i Kongsberg slutten av mai. Kan jo ringe hver dag og håpe de får en avbestilling, men skal jo passe med jobb også. Bilen skulle vært godkjent i februar, så er litt på etterskudd. Kan jo ringe å høre om en utsettelse, til jeg får time. Hvis ikke får jeg bare parkere bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde de hadde sluttet med å godkjenne ting på kongsberg jeg? sjekket notodden?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde de hadde sluttet med å godkjenne ting på kongsberg jeg? sjekket notodden?:P

 

 

Har ikke sjekket andre steder enn her i distriktet, dessverre. Har ikke mulighet til å reise land og strand rundt bare for å godkjenne senkinga. Da blir det enklere å skru over originale fjærbein og vise den på verkstedet som tok EU kontroll. Så hvis noen har som jeg kan låne, hadde jeg blitt happy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er godkjent med H&R coilovere hos "tilsynet" så tråd kan stenges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.