#1 Skrevet April 4, 2007 Skal reparere noen små tæreskader på toppen min... Men trenger noe sånn alu.rep pasta av et slag.. Noen som vet om noe bra greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 MegaMetal leverer noe som heter Alu-stick. 2-komponent masse som er knallsterk. Har rep dynamofester, hull i gearkasser og div annet. Kan borres og gjenges i også. Prøv et søk på MegaMetal, så finner du en forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Takker Er dette norsk produsert? Finner ikke noe spes på Google,men når jeg søkte på Gule Sider kom det opp et foretak i Oslo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 Hvorfor ikke få det tig sveiset og portet etterpå... Er det inni toppen du skal bruke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2007 Hvorfor ikke få det tig sveiset og portet etterpå... Er det inni toppen du skal bruke det? Det er anleggsflaten mot blokka ifra en kjølekanal som har fått litt tæreskader..Så tror ikke jeg skal sveise noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2007 Da jeg jobbet på møller e-18 var jeg med og reparerte blokka på en t2 med samme problem da brukte vi noe to komp produkt men husker des ikke hva det het 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2007 Hva med alulodd, har kjøpt dette selv men har ikke testet det enda. http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=33&products_id=663&zenid=791284863bea077e3295e30447315f24 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2007 Å begynne å lodde her satser jeg ikke på...Fatters snakka om noe tokomponent greier,men husker ikke hva det var for noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2007 Det aller enkleste og beste er å få maskinert av toppen litt slik at det blir 100%, er ikke mange 100 deler som skal til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2007 Det aller enkleste og beste er å få maskinert av toppen litt slik at det blir 100%, er ikke mange 100 deler som skal til.. Det er rett å slett for masse ¨å ta av. Og når den skal turbokonverteres så er det ikkje så kult å ta av så masse på toppen. Trur du skal gå for slik 2 komponent greier. Onklern veit ka so skal brukes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2007 Har overhalt motorer som har sett værre ut enn det der, tok av 42/100 på en topp til en motor med turbo, den toppen så ut som ny... Alt annet virker for meg som ei kvasi løsning...menmen ikke min topp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2007 Skal ta med meg toppen til Frode neste uke,så får han inspisere den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...