#26 Skrevet April 9, 2007 var det noe liv på treffet i dag? bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 9, 2007 var det noe liv på treffet i dag?bilder?? Kom meg avgårde litt sent, så jeg fikk ikke med meg om det var noe høydepunkt, Var vått, og etter en time såg det ut som det dabbet litt etter litt av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2007 Kom meg avgårde litt sent, så jeg fikk ikke med meg om det var noe høydepunkt, Var vått, og etter en time såg det ut som det dabbet litt etter litt av kjipt, finnes ikke dårlig vær,bare dårlige klær, men vetsje helt om det stemmer når det er biltreff kanksje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 9, 2007 kjipt, finnes ikke dårlig vær,bare dårlige klær, men vetsje helt om det stemmer når det er biltreff kanksje? Da var jeg i såtilfelle utstyrt med dårlige klær, som mange andre, men om det gjelder biltreff eller ikke, så virker det som det hvertfall la en liten demper på det hele, men men vi kan ikke alltid være like heldige med været på Norges beste vestkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 10, 2007 Fikk ikke tatt noen bilder. Men synes det var bra den første timen. Masse biler, og noen pene biler innimellom. Men regnet hjalp ikke på noen ting. Hadde det vært flott vær, tror jeg det ville vært kjempebra. Men flott av desom stillte til tross været da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...