#1 Skrevet April 4, 2007 Helt greit for en bil på 1830kg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 Gikk greit den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Jaggu, gikk bra det der. Nesten som å se Hoenster RS6'n jeg har film av. 72på 1.gir ellerno... Også stopper det nesten opp etter 120.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 helt greit det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 Jaggu, gikk bra det der. Nesten som å se Hoenster RS6'n jeg har film av. 72på 1.gir ellerno...Også stopper det nesten opp etter 120.... Jeg har også sett den filmen. Man må huske på at tallene på RS6`n står veldig tett etter 120. Det ser derfor veldig tregt ut. Jeg slapp forøvrig gassen på 120. Kanskje jeg skal lage en ny film med 0-200?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2007 Gikk bra, men snart tom for bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 Gikk bra, men snart tom for bensin.. Ja, det er ikke gøy å fylle for 800kr hver gang. Den bruker 1,3 på småkjøring og 1,0 på langkjøring (i Norge)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2007 Ja, det er ikke gøy å fylle for 800kr hver gang. Den bruker 1,3 på småkjøring og 1,0 på langkjøring (i Norge)... Synes ikke det var så ille for den motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2007 Den gikk jo meget bra! Er den helt orginal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2007 Den gikk jo meget bra! Er den helt orginal? MTM Motorstyring og rustfritt fra kat og bakover I tillegg sier Dahlback så fint: optimering av flödet til intercoolers... Det betyr å bore hull i innerskjermene foran slik at luften strømmer lettere gjennom. Haha... Denne bilen har nøyaktig lik motor som S4, men den er tunet ned originalt slik at den yter 230hk. Det blir derfor en vanvittig effektøkning når man bytter program og eksosanlegg. Jeg vil tippe effekten ligger mellom 330 og 350 for de som gjør dette med bilene sine.(Jeg har selvfølgelig ikke gjort dette:-) da måtte jeg jo ha betalt hk avgift) 420nm med automat og 510 med manuell. Billig forsikring og større plass enn S4...og automat= et godt kompromiss og mye moro for 270 000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...