#1 Skrevet April 4, 2007 Har litt underlig problem, nada av mine parklys foran og markerings lys bak funker. Ja jeg har sjekket pærer og ja jeg har sjekket sikring , alt ser ut til å stemme der, men det kommer intet strøm fram til sikringene, når det skal komme da. har prøvd alt av stillinger på lys å fortsatt ingen strøm. tenkte jeg skulle prøve å måle fram til brytern da men ikke kommet så langt , lurte på om noen hadde noen tips eller har vært borti noe lignede tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 nok et elektrisk problem er blitt funnet på bilen , så lenge "komfor" rele på bilen står i så tappes den for strøm. med komfor rele mener jeg rele til takluke og vindus heiser, tar jeg det ut så har jeg intent tap av spenning på batteriet. noe som har noen tips eller hint hvor en skal starte å lete ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 Virker sentrallåsen selv om du tar ut det "komfortreleet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 sentral låsen fungere som den skal. Skal den bli påvirket av det relet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 Tenkte kanskje releet hadde noe med sentrallås pumpa å gjøre, den pumpa kan gå og gå og gå osv, slik at batteriet hadde blitt tappet. Er det felles sikring på takluke og vinduer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2007 ikke vet jeg, sitter å venter på cd fra bentley no slik at kan få koblingsskjema osv. Er ikke helt stødig på tysk heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2007 noen som har koblings skjema til S4 92" ? trenger for lys kretser (park og markering ) og takluke /vindusheis ser ut til at cdene fra bentley pub tar sin tid før de kommer fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 Da er første ledd i Operasjon "lete etter el feil " løst børstene i vindusheisen på ene bakdøra hadde ene lodding gått av. denne ble nå loddet å satt sammen igjen med hell. Fungere som den skal no men fortsatt noe som får komfor relet til å slå inn til tide og utide. Er det noen som har et koblingskjema for dette relet hva de enkelte deler styrer. eller får en vel bare måle seg fram til hva det er for noe lite bilde av lodding som var gått av. Operasjon "lete etter el feil " fortsetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2007 Hei! Mulig jeg har noe som du har behov for. Mail adresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2007 har fått el-skjema no så nå er det bare å begynne å lete litt enklere å lete med engelsk språk hvertfall. men all tips og hjelp mottaes med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2007 fant du ut noe her? en bekjent har samme problem på sin A100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2007 Fant du ut noe angående tappinga av strømmen? Har samme problemet på min S4 med vindusheisreléet Har prøvd å bytte relé, men det hjalp ikke.. Er bare av og til det tappes også. Ganske fustrerende det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2007 Fant du ut noe angående tappinga av strømmen? Har samme problemet på min S4 med vindusheisreléet Har prøvd å bytte relé, men det hjalp ikke.. Er bare av og til det tappes også. Ganske fustrerende det der http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#windowrelayclick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2007 har ikke funnet ut hva som gjør det ennå, er å nappe ut relet når bilen ikke er i bruk. derimot set ut til at feilen ikke ligger i relet, har gjort det samme med å bytte det ut. virker som at det er en sensor /dings som står å føler på om vinduene er igjen eller ikke i det du slår av tenningen som feiler. Dette igjen medfører at den prøver å lukke den igjen gjenntatte ganger i løpet av en natt. Har derimot ikke hatt tid til å finne hvor eller om denne sensoren ekisterer (den skal være der i følge koblings skjerma) vet ikke hvor den er lokalisert på bilen da. Kulde /mye fukt er tydeligvis faktorer som gjør til at denne sensoren feiler. Vil poste inn så snart jeg finner noe om det hvertfall. skal inne å feilsøke på bilen snart igjen (frister ikke å stå ute i sluddbyger å gjøre der ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2007 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#windowrelayclick Tuuuusen takk! Der er jo tema tatt opp! Den siden har jo svaret på det meste altså.. Når kommer du innom å henter panelet forøvrig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2007 V94 Central Locking/Alarm (4A0862257J ): 380,80 € Tror jeg finner fram den gule ledninga jeg Så kanskje jeg skal dobbelsjekke hvordan CD-spilleren min er kobla også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2007 Tuuuusen takk!Der er jo tema tatt opp! Den siden har jo svaret på det meste altså.. Når kommer du innom å henter panelet forøvrig? SJM er genialt. Skal prøve å få det til i helga tenkte jeg, mye overtid på jobben for tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 2, 2007 Av en eller annen grunn har Hans&Klaus (de to fehuene som har konstruert alle Audi'ene) brukt kabler som blir stein harde i isolasjonen der de går gjennom dører og andre bevegelige steder etter hvert, og det skjer dermed også i døråpningene. Sjekk hvordan det står til med kabelklysa ut til dørene og bakluka, ikke umulig at du får deg en overraskelse! Scott er gud.. Siden hans bør være pensum når en overtar en C4 eller 44! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...