#1 Skrevet April 4, 2007 Noen som vet om en sliten 2-dørs einser som man kan få for en billig penge? Skal brukes til 2-timers løp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 Arnti har vel en Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Noen som vet om en sliten 2-dørs einser som man kan få for en billig penge?Skal brukes til 2-timers løp... Har du ikke en i garasjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 Hææ? hehehe Nei tenkte på en som står på hjula da vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 har sett en lyseblå ver shell på lærstad, har ikke lakt merke til om den har skilt eller ikke, men har stått hver gang jeg har vært der i det siste, står på plassen opp mot lærstadveien, ikke peil på tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2007 har sett en lyseblå ver shell på lærstad, har ikke lakt merke til om den har skilt eller ikke, men har stått hver gang jeg har vært der i det siste, står på plassen opp mot lærstadveien, ikke peil på tilstand. Hmm,skal ta meg en titt på vei fra jobb i morra jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2007 har sett en lyseblå ver shell på lærstad, har ikke lakt merke til om den har skilt eller ikke, men har stått hver gang jeg har vært der i det siste, står på plassen opp mot lærstadveien, ikke peil på tilstand. Er vel den som ser ut som den er uten motor i...eller gåene dempere bak? Utrolig høy fremme iallefall. Ser grei ut lrs da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...