#1 Skrevet April 4, 2007 Hei !! Hadde urQ på EU - kontroll i dag og denne ble ikke godkjent pga manglende speedometer. Er disse fortsatt mulig å få tak i ?? evnt. hvem er det som reparerer disse...?? Evnt. om jeg kunne få lånt en slik at jeg kan eliminere hva soim kan være galt.....eller kjøpe en.... Takker for all hjelp..... Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 Er det helt svart? Kan være dårlig kontakt/lodding bak på panelet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Er det helt svart? Kan være dårlig kontakt/lodding bak på panelet.. Nei, det er ikke helt svart....Det kommer opp tall, men feil vei ( speilvendt ) og det virker ikke i det hele tatt. Noen ganger kommer det andre tall i displayet. Har prøvd å ta av alle kontakter og smøre disse, slik at evnt. dårlig kontakt skulle bli bedre... Skjønner ingenting, jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 ville hatt noen som jobber med reparering av elektro til og se på det jeg isåfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2007 Mitt sluttet å funke for en uke siden, stod bare 0 på farten, var da fartsgiveren(omformeren) nede på kassen som hadde eiret ihjel, byttet den og siden har det vært velstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2007 Hvor fikk du tak i denne ?? Gått ut av produksjon fikk jeg beskjed om ?? Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2007 har en annen urquattro som jeg lånte deler av... Men må vel kunne fortsatt skaffes, er jo haugevis av urquattroer som fortsatt trenger denne delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2007 Fikk beskjed fra Albjerk Auto at denne hadde gått ut av produksjon, og at de ikke hadde flere.... Det samme gjaldt nye baklykter og senter plate bak... Kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...