Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg h-sport stag, og da jeg skulle fjerne det originale bak, gikk det greit på passasjersiden, men på førersiden var umbraco skruen(5mm) du må holde igjen, for å få skrudd av mutteren(16mm) på enden av stabstaget, helt rund innvendig...: bh :

hva gjør jeg:confused:

Har prøvd å banke inn torx(aner ikke hvordan man skriver det..) bit i skruen, men funka heller dårlig.. Trenger sårt noen gode råd her nå, ass...

F*#n i h#¤*te, forbanna møkka pingle bolt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjære av hodet og banke ut bolten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis ikke han du prøve å sveise en mutter på gamle hodet. om du har tilgang til sveis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis ikke han du prøve å sveise en mutter på gamle hodet. om du har tilgang til sveis :)

sveise er nok ikke mulig for min del, men lurer på om ikke det må kjøpes ny arm, ja.. bare kappe den som sitter der?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

armen vet jeg ikke? viss det bare er mulig å kappe bolten å slå den ut? nå vet ikke jeg kosn dette ser ut men :) slik jeg forstod det så var det en bolt med en mutter på ene siden og umbraco på andre. som gikk gjennom staget og festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

armen vet jeg ikke? viss det bare er mulig å kappe bolten å slå den ut? nå vet ikke jeg kosn dette ser ut men :) slik jeg forstod det så var det en bolt med en mutter på ene siden og umbraco på andre. som gikk gjennom staget og festet?

bolten er en del av armen, og bolten går bare rundt når man prøver å skru av mutteren, hvis man ikke holder fast med umbraco...

http://www.h-sport.com/bin/instructions/22801.pdf

se på første mekkebilde, samt pkt. 3 rett over bildet.. tipper du da skjønner hva jeg mener!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja se der ja. nei den der er sikkert ikke så lett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja se der ja. nei den der er sikkert ikke så lett

hehe, nei, er det jeg syntes også.. noen andre som har noen gode tips?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.