#1 Skrevet April 4, 2007 bestillte en GTECH PRO PERFORMANCE RR i dag gleder meg til og teste denne :) :) :-) noen som har noe erfaringer med denne?? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Glimrende produkt til tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2007 tar meg en tur til haugesund når eg får bilen på veien jeg da, så måler vi min ? ;D hehe neida. men hadde vært arti å prøvd. si hva du syns når du har fått prøvd den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 ikke noe prob det? er ofte i bergen så det kan vi ordne eller du kommer til haugesund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2007 syns eg har sett dg fartet rundt nå i det siste? åpen dump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2007 syns eg har sett dg fartet rundt nå i det siste? åpen dump? stemmer det ja .... er nå mest dama som bruker bilen . :) sikkert henne du har sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2007 stemmer det ja .... er nå mest dama som bruker bilen . :) sikkert henne du har sett... då er det nok hu eg har møtt ein del ganger etter veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2007 då er det nok hu eg har møtt ein del ganger etter veien JA pass deg for henne, større harry skal du lete lenge etter:nana: Hilsen storebror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2007 ja er nå nesten litt flaut att storebror kjøre 1.8t og lillesøs kjører 2.2t hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2007 Hmmm min pappa er større enn din, eeeee nei faen ikke det heller nei jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...