#1 Skrevet April 4, 2007 Det er helt umulig å få løste mutteren på nedre støtdemperfeste bak på A4en .Jeg slår å hamrer som en gal men klarer ikke å rikke den. : bh : Noen med veldig gode råd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 varme? eller pøse på med rustløser,men regner med du har prøvd det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Jeg får bare prøve med mere rustløser, det er veldig trangt, nesten håpløst å komme til pluss at det er litt skummelt med at mutteren kan bli rund og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 Hadde dette problemet selv når jeg monterte KW for litt siden. Etter seriøst mye sausing med rustløser og dunking med muttertrekker, ble løsningen mutterklyver fra Biltema. Husk å ha klar ny mutter (og gjerne også bolt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...