#1 Skrevet April 4, 2007 Hei.... Flere som er eller har vært ute å luftet Quattroen i dette nydelige føre7været. Var nettopp hjemme en tur... Måtte trekke brodern sin volvo 240 opp bakken. var 20cm sørpe.. Fikk kjent hvor effektiv sperren er på dette føret.. hadde ikke kommet opp uten den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2007 Nå er jeg ikke helt med?? Har du en Quattrobil? Hva med denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63013&highlight=x-trail Mulig det er jeg som ikke henger med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 Sist jeg sjekket hadde han en A4 1.8TQ;) han hadde en prosjekttråd her på forumet, men fant den ikke... kanskje den er slettet? Men går ut ifra at det er den bilen han kjørte=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 Kjører en Audi 100 Quattro ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...