Anbefalte innlegg

DSC00169.jpg

 

DSC00170.jpg

 

Har behandlet bilen med SWISSVAX Concorso voks i dag, det er noe av det råeste jeg har prøvd av vokser...(har prøvd en del) La ett nytt lag dagen etter det første (etter anbefaling av Dag på swissvax.no) for å få en enda dypere shine!!! Det funka veldi bra kan du si!!!:) Kjøpte "Entry" settet deres med Concorso voksen ("showcar voks")

Bildene ble litt dårlig(tatt med mobil)

Prøvde også Paint Rubber settet deres, en leir klump så du gnikka på riper ol. med noe stoff på, bilen ble jo glatt som en barnerumpe etter den behandlingen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Kanskje det hadde vært noe for kæbben. Har en del småriper i klarlakken, samt småsteinsprut nederst, som dette kunne ha hjulpet på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du brukt maskin? åssen i såfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du brukt maskin? åssen i såfall.. :)

 

Jeg brukte ikke maskin..

La først på ett lag, for å så legge på ett til dagen etterpå..d ble veldi bra!!!:)

Kommer sikkert til å legge på flere lag i løpet av sommeren, før treff og sånn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du vis du siden du ikke brukte maskin? Ble jo et utrolig bra resultat, ser jo det selv med dårlig mobilbilde :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du vis du siden du ikke brukte maskin? Ble jo et utrolig bra resultat, ser jo det selv med dårlig mobilbilde :D

 

Sikkert en klut eller påføringspad med håndmakt. Er det så mange andre muligheter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du vis du siden du ikke brukte maskin? Ble jo et utrolig bra resultat, ser jo det selv med dårlig mobilbilde :D

 

Jeg brukte kluter, fulgte med kluter med Svissvax logoen på faktisk i den ENTRY pakken jeg kjøpte hos dem..

Du kan jo bruke maskin, men liker best å gjøre det selv, veldi ltt å jobbe med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.