#1 Skrevet April 4, 2007 hei har kjøpt meg en 2002 mod passat stv 1,9tdi.har noen felger som er 8x19 et 45 med 235.35.19 dekk.passer disse eller må jeg kjøpe nye.noen som har bilder av en passat med 18 eller 19 " med 40 mm senking?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2007 hei har kjøpt meg en 2002 mod passat stv 1,9tdi.har noen felger som er 8x19 et 45 med 235.35.19 dekk.passer disse eller må jeg kjøpe nye.noen som har bilder av en passat med 18 eller 19 " med 40 mm senking?? I følge boltsirkellisten på forumet(http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4949), så burde disse passe. Om rulleomkretsen blir lik med 235.35.19, vil jeg ikke begi meg ut på, men jeg tror det skal gå bra. bilder finner du helt sikkert i galleriet på hovedsidene, om du bare gidder å lete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2007 Rulleomkretsen er 2% større enn 195/65R15 som jeg antar er originaldimmensjon på din Passat som på min. Det som kan bli en utfordring er innpresset. Vil tro du har et originalt innpress på ET37. I teorien vil en like bred felg med ET45 kunne gå. Problemet oppstår når felgen er bredere enn originalt. Det kan bli trangt på innsiden. Eneste måten å finne det ut på, er og prøve. Hvis jeg forstår deg rett så har du både bilen og felgene, så det er bare å finne frem jekken. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2007 Rulleomkretsen er 2% større enn 195/65R15 som jeg antar er originaldimmensjon på din Passat som på min. Det som kan bli en utfordring er innpresset. Vil tro du har et originalt innpress på ET37. I teorien vil en like bred felg med ET45 kunne gå. Problemet oppstår når felgen er bredere enn originalt. Det kan bli trangt på innsiden. Eneste måten å finne det ut på, er og prøve. Hvis jeg forstår deg rett så har du både bilen og felgene, så det er bare å finne frem jekken. Lykke til! Ehh, i følge boltsirkellista så skal det jo være 45. Stemmer ikke den da?eller er det jeg som leser feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2007 Jeg mener at det ifm faceliften i 2001 ble endret innpress fra ET45 til ET37 Har sett flere 3BG'er med ET37 innskrevet som originalt innpress i vognkortet. Correct me if I'm wrong! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2007 takker for mange svar.har ikke fått bilen enda pga påske osv men greit og forberede litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2007 Jeg mener at det ifm faceliften i 2001 ble endret innpress fra ET45 til ET37 Har sett flere 3BG'er med ET37 innskrevet som originalt innpress i vognkortet. Correct me if I'm wrong! Mye mulig du har rett. så bare i boltsirkellisten jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2007 Jeg har 16" felg med ET45 originalt på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2007 det lover jo godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...