#1 Skrevet Juli 20, 2004 Denne bildeserien på sees:eek: :eek: http://www.zcar.com/forums/read.php?f=4&i=164433&t=164433 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2004 Den Corollan har sett bedre dager, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2004 Hadde vært gøy om medlemmene kunne ta noen bilder av slitne norske biler i løpet av sommeren. Med skilter selvfølgelig. Og da allerhelst VAG-biler. Carolaen så VÆRST ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2004 hehe... BRA Børge! ehhe... dinna va jo ikke heilt etter boka nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2004 Tror ikke den hadde gått imellom EU kontrollen nei:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Tror ikke den hadde gått imellom EU kontrollen nei:D Hadde en GolfII en gang jeg.. De måtte forandre EU-kontroll inrapporteringskjemane ved revideringen av EU-kontroll ordningen pga. min bil da det tidligere ikke gikk an å gi 3'er feil på total gjennomrusting med enorme sprekkdannelser i festene til forstillingen.. Utover det så ble det logget 22 2'er feil og 7 1'er feil.. De turde ikke engang kjøre den opp på bremsetesteren av redsel for at forstillinga skulle bryte sammen under innbremsning. Når de skulle sette bilen på 2-søyla for kontrollen under slo beina gjennom kanalene.. Karosseriskader var det på h+v for og bakskjerm, panseret hadde vært krølla og senere rettet ved at jeg brukte det som akebrett og hoppet på det, gjennomnrustet bakluke og motoren gikk på fast (tomgang og gassturtall) 6000 o/min.. Vil også bare nevne at bilen gikk glatt igjennom EU 2 år tidligere før jeg overlot bilen til søsteren min. Fikk den deretter tilbake som vinterbil etter 1,5 år i hennes dispisisjon. Det var bilen sin det, gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2004 Det der må være en riktig damemagnet: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2004 Jeg skule likt å sett noen bli stoppet av politiet/biltilsynet i norge m den bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2004 Kjørte den såklart rett hjem etter en liten "siste olje" tur da han som sagt ikke kunne gi meg kjøreforbud på den.. To dager senere ble den ekstremt lav i taket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...