Trondheim: Full vinter igjen!

Anbefalte innlegg

Tror dere jaggu ikke det kom en aldri så liten "snøstorm" innom byen i natt! Dermed er det jo "quattro" føre igjen for dere som har det! :)

Vi får vel satse på at dette er siste krampetrekning fra moder natur!

DSC00439.jpg

GOD PÅSKE!

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er skikkelig ruskevær her også nå :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig lurt å sette på sommerdekk.. I GÅR! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna dritt. Hadde store planer om å sitte i solveggen med pils i påska æ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg våknet til det været i dag hadde jeg løpt ut å satt på vinterdekk og dratt ut for å leke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeeel, er vel strengt bare bremsinga som setter sine begrensninger for oss med trekk på alle fire :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer skiftende vær har jeg ikke vært borti på flere år!!

Ista så skulle jeg svare på en sms, og jeg er egentlig ganske kjapp til å skrive sms(!!!), og jeg skulle bl.a. svare på hvordan været var her..

Den meldinga ble lang, for akkurat idet jeg var ferdig med å skrive "det snør litt", så ble det blå himmel og strålende sol.. Meldinga ble noe a'la dette:

"Det snør litt fors.. Nei her er det strålende sol fra blå himm.. Ikke helt, det er full snøstorm, jeg ser ikke ut de 6m ned til bilen min engang pga det er sånn drittvæææææææskentamæ nå skjin ho sola!!".. Jah, ustadig dette været, rett og slett..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går helt ville byger av sludd, haggel og snø her. Iblandet solgløtt og vanvittige kastevinder. Merkelig vær.

Litt moro å sitte å se på vær radaren, og faktisk kunne SE elingene før de kommer:

http://met.no/radar/trondelag.html

Akkurat nå er det sol her, men på radaren ser jeg en kraftig byge på tur inn fra Fosen, og over Gråkallen kommer det nå en ny runde ser jeg!

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet rundt 30 cm snø her nå tenker jeg, men enkelte plasser ligger det opptil en meter pga vind som har flytte på den :o

Jaja, ingen overraskelse at vinteren slår tilbake akkurat, det var jeg godt forberedt på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg ut å gå meg en tur ned til sentrum. Gå ja, for bilen har gjemt seg en eller plass oppå parkeringa :P

Tviler uansett å at sommerdekka tar tak på dette ekle hvite underlaget, hører jeg enhjulstrekk også sikkert ? :D Jaja, det tiner vel av om noen dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare der oppe det kommer snø.

Kom faktisk noen flak her også. Legger seg heldigvis ikke da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt snø morro!!: rock :

Snø!!.jpg

Snø!!!.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal man gidde å legge om til vinterdekk igjen da.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal man gidde å legge om til vinterdekk igjen da.. :o

Tror jeg ikke er noe vits! Er melt rengn å +4 på mandagen. Får håpe sommer kommer snart nå!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ikke er noe vits! Er melt rengn å +4 på mandagen. Får håpe sommer kommer snart nå!;)

Ja håper det, hadde tho vært litt kult å kjørt litt skens i kveldinga :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja håper det, hadde tho vært litt kult å kjørt litt skens i kveldinga :D
Skjønner det!: smil : Var ikke så veldig bra i dag, var får tykk å bløt snøen: mad : !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt snø morro!!: rock :

Damn! Har du helikopter også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det!: smil : Var ikke så veldig bra i dag, var får tykk å bløt snøen: mad : !

Kom hit jeg bor, her er det masse fin og tørr snø, fire minusgrader og en halvmeter snø her nå : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå får det være nok snart! : bh :

Det laver jo ned som bare det her!

Har lagt planer for å legge om til 18"`erne på mandag og vaske/shine bilen samtidig! Nekter å avvike fra den planen!: smil :

Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn! Har du helikopter også?

Ja, lånte pappa sitt.... : smil :

Nei da, var i spiste på Egon i tyholt tårne. tok en liten spinn før jeg parkerte!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hit jeg bor, her er det masse fin og tørr snø, fire minusgrader og en halvmeter snø her nå : smil :: rock :

Får gjøre det! Hørte det snøde noe helt sinsykt på selbu stranda.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får et vær! Ut å ligge bret nå...!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute å fræsa i går kveld , no helt enormt morro , hvorfor har igen sagt til meg før at quattro er såååå sjef ;)

fant å ut at jeg har et "liiiite " stykke før enn er drift konge hvertfall , men øvelse gjør mester :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snør det fortsatt..? Er sørpå i påsken, og her er det ikke en snøflekk, jaggu bra jeg ikke la om til sommerdekk før jeg dro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det snør fortsatt, her snør/blåser det stadig, hvertfall her i Meldal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.