#1 Skrevet Juli 20, 2004 Heisann, jeg står nå i valget mellom og kjøpe Kw eller FK justerbart senke sett. Veit at KW er mest kjent osv. Hva vil dere anbefale? Det er jo bare et par 2 tusen i forskjell. Også lurer jeg på chrome speil. Hvor får jeg kjøpt det hendeR? Helst hele speil huset Da føler jeg meg i grunn ferdig med bilen Så da blir jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2004 i FK er det koni dempere. og det er det som jeg har forstått i KW også. dermed hipp som happ. Har Fk på min opel(host) og er godt fornøyd med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Borgar Pettersen Heisann, jeg står nå i valget mellom og kjøpe Kw eller FK justerbart senke sett. Veit at KW er mest kjent osv. Hva vil dere anbefale? Det er jo bare et par 2 tusen i forskjell. Også lurer jeg på chrome speil. Hvor får jeg kjøpt det hendeR? Helst hele speil huset Da føler jeg meg i grunn ferdig med bilen Så da blir jeg hehe Jeg ville dog heller helt klart ha valgt meg H&R istedet.. Mye bedre kjøreegenskaper enn KW .. Har kjørt med både KW og H&R, og det er to helt forskjellige verdener når det gjelder kjøreopplevelsen. Hvis du derimot bare skal ha det for å få bilen lav så er det hipp-som-happ hva du velger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 H&R!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2004 Kjører med FK på min og har hatt det i tre år så det begynner å bli litt blauter synest jeg i forhold til hva det var når det var nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Roy G. Hansen Jeg ville dog heller helt klart ha valgt meg H&R istedet.. Mye bedre kjøreegenskaper enn KW .. Har kjørt med både KW og H&R, og det er to helt forskjellige verdener når det gjelder kjøreopplevelsen. Hvis du derimot bare skal ha det for å få bilen lav så er det hipp-som-happ hva du velger.. Ulempen med H&R er at de ikke har hardhetsjustering..... har prøvd begge deler på golf 1 og vil ikke si at det er så mye forskjell på de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2006 Gikk til slutt for fk etter en fin pris jeg fant på ebay. Åssen er prisen a? Hmmm.. Har nå kjøpt dem da så er ikke mye jeg får gjort Men hadde vært morro og visst butikk pris her til lands.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FK-COILOVER-SUSPENSION-Lower-KIT-Audi-A4-B5-1995-2001_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33586QQitemZ8034301784QQrdZ1QQsspagenameZWDVW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2006 Gikk til slutt for fk etter en fin pris jeg fant på ebay. Åssen er prisen a? Hmmm.. Har nå kjøpt dem da så er ikke mye jeg får gjort Men hadde vært morro og visst butikk pris her til lands.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FK-COILOVER-SUSPENSION-Lower-KIT-Audi-A4-B5-1995-2001_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33586QQitemZ8034301784QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Ligger på ca. 6 lapper hos http://www.vwcarconsult.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...