Anbefalte innlegg

Heisann, jeg står nå i valget mellom og kjøpe Kw eller FK justerbart senke sett. Veit at KW er mest kjent osv. Hva vil dere anbefale? Det er jo bare et par 2 tusen i forskjell. Også lurer jeg på chrome speil. Hvor får jeg kjøpt det hendeR? Helst hele speil huset :) Da føler jeg meg i grunn ferdig med bilen :) Så da blir jeg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i FK er det koni dempere. og det er det som jeg har forstått i KW også. dermed hipp som happ.

 

Har Fk på min opel(host) og er godt fornøyd med de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Borgar Pettersen

Heisann, jeg står nå i valget mellom og kjøpe Kw eller FK justerbart senke sett. Veit at KW er mest kjent osv. Hva vil dere anbefale? Det er jo bare et par 2 tusen i forskjell. Også lurer jeg på chrome speil. Hvor får jeg kjøpt det hendeR? Helst hele speil huset :) Da føler jeg meg i grunn ferdig med bilen :) Så da blir jeg hehe

 

Jeg ville dog heller helt klart ha valgt meg H&R istedet.. Mye bedre kjøreegenskaper enn KW .. Har kjørt med både KW og H&R, og det er to helt forskjellige verdener når det gjelder kjøreopplevelsen. Hvis du derimot bare skal ha det for å få bilen lav så er det hipp-som-happ hva du velger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med FK på min og har hatt det i tre år så det begynner å bli litt blauter synest jeg i forhold til hva det var når det var nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy G. Hansen

Jeg ville dog heller helt klart ha valgt meg H&R istedet.. Mye bedre kjøreegenskaper enn KW .. Har kjørt med både KW og H&R, og det er to helt forskjellige verdener når det gjelder kjøreopplevelsen. Hvis du derimot bare skal ha det for å få bilen lav så er det hipp-som-happ hva du velger..

 

Ulempen med H&R er at de ikke har hardhetsjustering.....

har prøvd begge deler på golf 1 og vil ikke si at det er så mye forskjell på de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk til slutt for fk etter en fin pris jeg fant på ebay. Åssen er prisen a? Hmmm.. Har nå kjøpt dem da så :) er ikke mye jeg får gjort :P Men hadde vært morro og visst butikk pris her til lands..

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FK-COILOVER-SUSPENSION-Lower-KIT-Audi-A4-B5-1995-2001_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33586QQitemZ8034301784QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

Ligger på ca. 6 lapper hos http://www.vwcarconsult.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.