Hvilken Compomotive MO flatface har kant på?

Anbefalte innlegg

Som spørsmålet sier, hvilken Compo felg har med kant? Ett spesielt innpress elr strl?

Ett bilde av felg med kant:

speedline_shop_gross.jpg

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er avhengig av felg diameter, bredde og innpress. Kollevold RallyImp. bør ha oversikten over dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka str er det du har bilde av?

Jeg har bestillt 8x17 ET15 flat face, men de kunne ikke si annet enn at de gikk utifra at det ikke var kant på disse...

Lavere impress kunne nok gitt mere kant, men da får vi enda verre plassproblemer enn vi allerede har...

Edit: Her er bilde av Borgen sine som står på hans Urq sedan, 8x17 et15.

bremser198.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har MO 15x8 med et 25.. kant på dei:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka str er det du har bilde av?

Jeg har bestillt 8x17 ET15 flat face, men de kunne ikke si annet enn at de gikk utifra at det ikke var kant på disse...

Lavere impress kunne nok gitt mere kant, men da får vi enda verre plassproblemer enn vi allerede har...

Edit: Her er bilde av Borgen sine som står på hans Urq sedan, 8x17 et15.

Det er akkurat samme felgen jeg skal bestille! Men lurte bare på om man fekk disse med kant. Da jeg sendte mail til kollevold sa han at denne ikke var med kant. Men blei bare så nyskjerrig :P

Felgen på bildet er 9*16.

Felgen til Borgen er et11 ;) Tenkte jeg skulle prøve på den på S2`n for å sjekke korsn det ligge ann med plass etc!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine har værtfall kant. 16x8 ET 10

DSC00458.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke noe med at de gamle felgene de produserte før fikk man kant på, men de nye de produserer i dag ikke har kant.. mener å ha hørt det: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er nye, så tror ikke det er bare de gammle du får med kant..

Etter det jeg har forstått, så blir felgene laget i ett design, slik som f.eks mine 16x8 ET0-25 (tror jeg) så er alle felgene like egentlig. Så bare maskinerer de av annleggsflaten for å få det rette innpresset. Så har de sikkert liggende "råmaskinerte" felger så når de får bestilling så maskinerer de av anleggsflaten å lakkerer de. Så det jeg tror du må få tak i er "design koden"

Mine heter MO1680,

MO= felgdesign

16=felgstørrelse

80="designkode"

Du skulle ha 17" right? Da vil jeg tro at MO 1780 er felgene du skal ha, dette er bare noe jeg har funnet ut av selv etter lesning, så skal ikke si at det er 100% sånn. Men det virker vertfall rimelig å sannsynlig i forhold til de forskjellige innpress og bredder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er nye, så tror ikke det er bare de gammle du får med kant..

Etter det jeg har forstått, så blir felgene laget i ett design, slik som f.eks mine 16x8 ET0-25 (tror jeg) så er alle felgene like egentlig. Så bare maskinerer de av annleggsflaten for å få det rette innpresset. Så har de sikkert liggende "råmaskinerte" felger så når de får bestilling så maskinerer de av anleggsflaten å lakkerer de. Så det jeg tror du må få tak i er "design koden"

Mine heter MO1680,

MO= felgdesign

16=felgstørrelse

80="designkode"

Du skulle ha 17" right? Da vil jeg tro at MO 1780 er felgene du skal ha, dette er bare noe jeg har funnet ut av selv etter lesning, så skal ikke si at det er 100% sånn. Men det virker vertfall rimelig å sannsynlig i forhold til de forskjellige innpress og bredder

Sikker på at "80" ikke er felgbredden (8.0)? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at "80" ikke er felgbredden (8.0)? : klø :

hmm, jo det er jo også en mulighet, som sagt, dette er ikke noe jeg vet, men tror..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, 1780 betgner 17x8, og sant som jan sier at felgene bare leveres i ett format, så tilpasser de felgene til hver enkelt bil og ønske.

Da jeg bestillte mine spør de bare etter senter, impress og boltsirkel og farge, deretter slenge de den bare i dreiebenken og laget etter måla de fikk.

Håper eg får mine snart, over 1mnd siden jeg bestillte...

Edit: 17x8 Flat Face kan kun leveres i Et 11 til 15, så ikke dumt å prøve noen andre først, jeg er usikker på om mine passer, men om ikke får vi dreie litt av de;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.