#1 Skrevet April 5, 2007 Har oppdaget nok en merkelig lyd på min slitne A6. Når jeg vrir på rattet, frem og tilbake, kommer det en markant klunkelyd fra styrestaget (tilsynelatende). Det er ingen slark, hjulene følger bevegelsen. Jeg merker heller ikke noe når jeg kjører. Jeg antar dette er en lyd som ikke skal være tilstede.. (Lyden er ikke tilstede på min A4.) Noen forslag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2007 humm.. var en luring en gang som hadde noe sånnt, å da pratet de om at det var en demper lr no på styrestaget, og at den muligens hadde noe med en klunkelyd å gjøre.. men ikke spør meg, jeg er elektriker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 Tenker det er fjærbeinslageret ditt sopm er litt slitent jeg....Koster ikke stort. Da kan du Samtidig sjekke om demperen din har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2007 Har nettopp skiftet fjærer. Lager og demper er i skjønneste orden. Lyden kommer ikke fra noen av sidene, mer midt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2007 Hei! Har du senkesett så kan dette være årsaken. Husk lyd transporteres godt i metall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2007 Bilen er ikke senket eller mod'et på noen måte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...