#1 Skrevet April 5, 2007 Morten hadde de siste par årene slitt med kreft, han fikk diagnosen for ett par år siden. Morten gikk på en del kurer og medisiner i en periode. Sist jeg snakket med Morten var i Januar, da virket alt ok. Men slik var det desverre ikke. Morten var en likanes kar, snill som året er langt. Mitt første inntrykk etter å ha møtt denne karen var bare god ord. Vi snakket mye i lag på vårt første møte i Karasjok, tok en prøvetur i "Topless" og han var helt besatt av Multitronic gearkassen, det husker jeg veldig godt, han snakket bestandig om den gearkassen når vi snakket i lag på tlf. Han skulle ha en slik på neste bil, det var helt sikkert, men det skulle desverre ikke ende slik. Morten ble bare 45 år, noe jeg mener er en mann i sin beste alder! Morten var født og oppvokst i Vadsø, hadde sin forkjærlighet for Audi men kjøpte ny Passat i 06, og ny Golf på slutten av 06. Han var mveldig glad i musikk. Jobbet i Forsvaret. Hadde ingen barn. Han var eneste gutt i en søskenflokk på 5. Det er helt uvirkerlig å få vite dette, jeg fikk vite det i dag. Desverre 14 dager forsent. Vi har ikke lokalavisen for Øst Finnmark så det er vanskerlig å få vite slikt da. Vil med dette takke for at jeg fikk bli kjent med deg Morten, du var en fantastisk person, jeg lyser fred over ditt minne. Hvil i fred! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Det var trist å høre, hvil i fred:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2007 trist å høre. RIP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 Kondolerer til venner og familie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2007 Hvil i fred, Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2007 Det sies at de beste av oss går først.... Her er et bilde fra vårt første møte med Morten, her ser vi på klubb dvd`en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2007 Det var virkelig synd å høre.. Er ikke noe morro når folk dør alt for tidlig.. Du får kondolere til familien hans fra alle her på VAG Ken.. Ka med å ordne en VAG krans til å ha på grava og skrive inn en liten tekst hvor du blander inn Multitronicen som han var hekta på?? Alle hilsener ifra Bjørn-Tore & Christine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2007 Du var en mann med en god lidenskap for VAG biler og det hørte man på din prat. Og det var mye godt som du hadde og si.Så du vil bli savnet av oss i klubben og av meg. HVIL I FRED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 Fikk en tlf fra Merete Maritvold, hun er nest elste søster av Morten. Hun takket så mye for det vi har skrevet i denne tråden! Jeg vil også på vegne av klubben sende et bomster-kort til Mortens far, som en siste hilsen fra oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2007 Morten hadde medl.nr 6368 i klubben og hadde vært med i klubben siden 2003. Av ovennevnte tråder var han en sosialt aktiv og hyggelig person, som vi ofte har mye glede av i klubb-sammenheng. Det er spesielt synd når slike mennesker forlater oss. Familien og venner savner hans gode humør. Klubben håper at minnene om han vil leve lenge blant de nærmeste og de vennene som lærte Morten å kjenne. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2007 RIP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2007 Hvil i fred.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...