Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med valsing av hjulbuer når bilen er ny lakert? Går dette uten å skade lakken. Hvor mye kan jeg evt valse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan risikere at lakken sprekker,så jeg vil råde deg til å valse før lakkering.

Hvis bilen allerede er lakkert ville jeg satt vekk bilen til en som har gjort dette mange ganger før og som kan gi deg en garanti på arbeidet i tilfellet lakken sprekker.

Men jeg tror ikke du kan valse mye hvis bilen er lakkert uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sette det bort til noen som kan dette. Bilen er ferdig lakert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai.. tviler på at du finner noen som valser med garanti for at lakken ikke sprekker.. Men jeg veit at valsespesialisten er ganske flinke. Hvertfall etter egen erfaring. Håper ikke det er sparklet rundt hjulbuene ettersom den antagelig vil sprekke og da sprekker lakken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai.. tviler på at du finner noen som valser med garanti for at lakken ikke sprekker.. Men jeg veit at valsespesialisten er ganske flinke. Hvertfall etter egen erfaring. Håper ikke det er sparklet rundt hjulbuene ettersom den antagelig vil sprekke og da sprekker lakken...

Regner ikke med noe garanti, der er heller ikke sparkel. Er vel bare å prøve å se hva som skjer:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det ikke er noe sparkel eller rust så går det nok bra og dra ut en cm eller noe kanskje.. få en som er erfaren som veit hvor mye det går før det sprekker;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi valser ofte porscher som kommer inn til oss å monterer nye hjul og spacere..sjeldent lakken rykker.. men bør gjøres helt rent og varme lakken pent opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor jobber du hen a Rene? Trenger å valse a4 min litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber på Autotuning AS i Råde...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

René: Valser dere på etterspørsel også? : rolleyes Trenger sårt litt vals på Polo´n, og kjører forbi Autotuning hver dag.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.