#1 Skrevet April 5, 2007 Hva kan være galt? Den ligger å balanserer mellom 500-2500+-rpm heilt til den stopper..! Noen tips? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2007 vakumslangen til bremsekraftforsterkeren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2007 Hva kan være galt? Den ligger å balanserer mellom 500-2500+-rpm heilt til den stopper..! Noen tips? Mvh Hadde det samme med Lupoen min.. Regner med at dette er bensin av ett eller annet slag.. Byttet kjølevæsketempføler og renset gasspjeld... Men det kan jo være mye annet.. Få lest av feillager:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2007 Får bare leite å sjå om jeg finner noe mistenkelig. Kanskje prøve VAG-COM! ..men tips mottas med takk uansett Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2007 Godt mulig dette er HEEEEELT på jordet da jeg egentlig ikke kan noe særlig om noe slikt, men poloen min jaga som bare pokker og daua innimellom (særlig når den var kald) og dette ble MYE bedre da jeg byttet lambdasonden og kat'en... ikke vet jeg, men det hjalp iallefall i mitt tilfelle.. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...