Anbefalte innlegg

Har denne saken innvirkning på ladetrykk og div.

DSC00020.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde kanskje ha tatt et bilde som viser hva de slangene går til, så hadde det vært litt enklere å finne ut av. Hvis jeg skal tippe så ville jeg sagt taktventilen til bensinluftinga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne saken innvirkning på ladetrykk og div.

Er magnetventil/taktventil til tankutlufting (N80). Blir taktet av motorstyreenheten og slipper inn opplagret bensindamp (fra bensintank). Skal ikke ha noen innvirkning på ladetrykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er magnetventil/taktventil til tankutlufting (N80). Blir taktet av motorstyreenheten og slipper inn opplagret bensindamp (fra bensintank). Skal ikke ha noen innvirkning på ladetrykk.[/quote

grunnen til jeg lurer på hva den gjør,er att når jeg byttet luftfilter tok jeg av pluggen til den, første kjøre tur etter det gikk bilen som ett dass, virket som om jeg ikke hadde fått pluggen på plass igjenn, men etter ett nytt forsøk var bilen normal igjenn, men var ute en tur i går og bilen går helt elendig igjenn, ingen respons på gassen , som å kjøre uten turbo. det er blitt byttet luftmengdemåler n75 ventil på siste service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er magnetventil/taktventil til tankutlufting (N80). Blir taktet av motorstyreenheten og slipper inn opplagret bensindamp (fra bensintank). Skal ikke ha noen innvirkning på ladetrykk.[/quote

grunnen til jeg lurer på hva den gjør,er att når jeg byttet luftfilter tok jeg av pluggen til den, første kjøre tur etter det gikk bilen som ett dass, virket som om jeg ikke hadde fått pluggen på plass igjenn, men etter ett nytt forsøk var bilen normal igjenn, men var ute en tur i går og bilen går helt elendig igjenn, ingen respons på gassen , som å kjøre uten turbo. det er blitt byttet luftmengdemåler n75 ventil på siste service.

Få tatt en diagnose.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en diagnose.

ja det blir nok til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.