#1 Skrevet April 5, 2007 Vurderer å slenge inn en tv tuner til min RNS-E.. Men kommer ann på om forholdene for TV i bil er bra nok, har aldri testa dette. Får man inn greie signaler ?? Og hvordan er det med signaler når bilen faktisk kjører (Vet man må ha Dietz el lignende for å tillate dette)... Funker det i det hele tatt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Tror ikke jeg hadde giddet å bruke penger på analog tv tuner nå som det nye digitale bakkenettet er rundt hjørnet. De vil etterhvert slå av analogsendingene også og da er tuneren ubrukelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2007 hmm høres lovende ut.. vet du noe mer spesifikk når det kommer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 Det kommer i år og neste år, litt avhengig av hvor du bor: http://www.ntv.no/nar Det analoge nettet forsvinner i løpet av 2009 for de siste fylkene. Har ikke sett noe konkret om digitialtunere for bil med mpeg4 støtte ennå, men det kommer helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2007 Signalene blir som om du skulle hatt en vanlig antenne. Signalene vil jo variere etter som hvor bra signaler det er på det stedet du er. Får inn de valige kanalene som nrk 1 og 2, tv2, tvn og alt som ellers sendes via vanlig antenne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2007 Se her ja, allerede i juni! Smøre meg med tålmodighet å vente på digital tuner jeg da! Takk for info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...