#1 Skrevet April 5, 2007 Har kjøpt ett KW v2 Justerbart senkesett som er litt brukt,men mangler det ikke 1stk tynnere fjær under hovedfjærene på fremdemperene? Slik som disse jeg tenker på,men disse er til Quattro,mulig det som gjør at det er det på disse og ikke de til 2WD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Mulig hjelpefjæren er tatt vekk for å få bilen lavere da? Vet hvertfall at dette er noe mange gjør for å få mer å justere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2007 Mulig hjelpefjæren er tatt vekk for å få bilen lavere da?Vet hvertfall at dette er noe mange gjør for å få mer å justere på Så den SKAL være der egentlig på Versjon 2 KW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 Skal være der for å få forspenn ja .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2007 Du har brukt bildet mitt jo!! hehe... jeg har V1 hvertfall, men mener at det skal være en hjelpefjær ettersom det er det på v3 også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2007 Du har brukt bildet mitt jo!! hehe... jeg har V1 hvertfall, men mener at det skal være en hjelpefjær ettersom det er det på v3 også..? Jepp,lånte ditt,håper det går bra? Da skal jeg sjekke med selger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2007 det går nok bra det ja.. hehe:) skjekk opp det med de mindre fjærene der ja, de andre ligger vel ikke helt riktig på den justerbare skåla heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2007 det går nok bra det ja.. hehe:) skjekk opp det med de mindre fjærene der ja, de andre ligger vel ikke helt riktig på den justerbare skåla heller? Har ikke peiling jeg. Btw,mye betalte du for V1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2007 Jeg betalte alt for mye for mitt i forhold til det brukte som ble solgt her nå i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2007 Jeg betalte alt for mye for mitt i forhold til det brukte som ble solgt her nå i dag Hehe,jeg ga ikke mer enn 4000kr for mitt v2 som er brukt i 10000km heller,skal sandblås fjærene foran og sende de til pulverlakk så de blir som nye igjen. v1 her gikk for 5500kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2007 veit ikke hvor mye det gikk for jeg.. solgt står det bare.. Du får problemer med godkjenning av ditt ettersom di skjekker nr på fjærene da.. men men.. det funker uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2007 veit ikke hvor mye det gikk for jeg.. solgt står det bare.. Du får problemer med godkjenning av ditt ettersom di skjekker nr på fjærene da.. men men.. det funker uansett;) Står det ikke nr på klistrelappene på demperene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 5, 2007 Ser ut som det settet du har er av eldre modell, og da hadde de ikke hjelpefjærer. Hvis du sammenligner fjærene, ser du at dine er lenger og av en litt annen type enn de med hjelpefjærer. Forspenningen ligger i selve fjærene, du ser at de er tettere i ene enden. Forøvrig er fjærene like på v1, v2 og v3, forskjellen ligger i demperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 5, 2007 Ser ut som det settet du har er av eldre modell, og da hadde de ikke hjelpefjærer. Hvis du sammenligner fjærene, ser du at dine er lenger og av en litt annen type enn de med hjelpefjærer. Forspenningen ligger i selve fjærene, du ser at de er tettere i ene enden. Forøvrig er fjærene like på v1, v2 og v3, forskjellen ligger i demperne. Hvor gammelt tror du dette er da ca? Blir litt i tvil om jeg skal ha det siden nr er borte i fra fjærene foran,vil ha det inn i vognkortet så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 5, 2007 Jeg tror de begynte med hjelpefjærer fra 2004-2005 en gang, så da er det nok eldre enn det. Jeg kjøpte variant 2 våren 2005, og det var med hjelpefjærer. Det var en annen som hadde kjøpt i 2004, og mener å huske det var uten hjelpefjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 5, 2007 Jeg tror de begynte med hjelpefjærer fra 2004-2005 en gang, så da er det nok eldre enn det. Jeg kjøpte variant 2 våren 2005, og det var med hjelpefjærer. Det var en annen som hadde kjøpt i 2004, og mener å huske det var uten hjelpefjærer. Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 5, 2007 Det med hjelpefjærer varierer fra bilmodell til bilmodell. Hadde KW 2 på en Golf 4 i -02 og det settet hadde hjelpefjærer. Har sett nyere biler som ikke har det hvor hovedfjæra bare er litt lengere. I de settene med hjelpefjærer har også hovedfjæra som regel lik diameter hele veien. Ikke som på det sette du har hvor den er smal i bunn og viere oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2007 Kan stemme det Inge,selger sa at det ikke skal være noe hjlpefjær på dette settet. Men står nr som skal stå på fjærene på demperene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 5, 2007 Kan stemme det Inge,selger sa at det ikke skal være noe hjlpefjær på dette settet. Men står nr som skal stå på fjærene på demperene også? Det nummeret som Biltilsynet vil se står som regel på fjærene. Mulig det er noe annet med justerbart da det er ett komplett kit og ikke bare senkefjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2007 er nok riktig at det ikke skal være hjelpefjærer der.. Jeg har FK, men er AKKURAT lik forming på fjører osv.. Grattis med justerbart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 5, 2007 Det nummeret som Biltilsynet vil se står som regel på fjærene. Mulig det er noe annet med justerbart da det er ett komplett kit og ikke bare senkefjærer. Skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 5, 2007 er nok riktig at det ikke skal være hjelpefjærer der.. Jeg har FK, men er AKKURAT lik forming på fjører osv.. Grattis med justerbart.. Jepp,fikk oppklart det nå. Mulig jeg venter liiiitt med og kjøpe,så jeg får ett nytt.. Rart med det,jeg er sååå nøye at jeg har mest lyst på nye saker. Sitter og sjekker ut Fk Silverline X i fra Tyskland nå. Blir liksom Elle-melle i mellom FK og KW synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 5, 2007 Har hatt 2 sett til A6, både med og uten hjelpefjær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 5, 2007 Hmm,rart de bytter om slik da,noen sett med hjelpefjær og tynn fjær og noen sett uten med grøvre fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 6, 2007 det med hjelpefjær er vel en bedre løsning antagelig ettersom de har byttet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...