#1 Skrevet April 5, 2007 Jeg har planlagt og selge felgene mine og vil ha innspill på hvor mye de er verdt! Det er orginale 16" Audi alu felger i dim 16"x7". Ikke kast i noen av felgene. 3stykk er strøkne mens en har ripete kant i yttering. Dekkene som sitterpå er piggfrie vingerdekk i 205/55/16. 4mm mønster igjen Hva bør jeg forlange for noe sånt/forvente og få igjen? Bilde her er av den styggeste(og eneste skadde felgen(riper etter kant) Møkka som sitter på er vasket av felgene. Beklager et litt dårlig bilde. Noen som kan hjelpe?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Vil tippe 2000 kr med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2007 noen flere som har meninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2007 Jeg solgte akkurat helt like med gode vinterdekk for 1600,- komplett. Men det er jo bare og starte høyt og la kjøperen føle at han kan prute litt. he he:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2007 tror ikke du skal håpe på noe mer en 1500. da med dekk. tror du kommer bedre ut med å legge de ut på finn, da det er som oftest folk som skal ha mer "normale" str på felger og dekk som leter der. og ikke her inne som folk er mer på utkikk etter større hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...